Jakim sposobem pozyskiwać kolejnych klientów na swe produkty?

Są takowe formy kunsztowne, jakie na długo zapisują się w pamięci. Powinny czymś się wyróżniać. A to pomysłem, a to kolorystyką a to na koniec swym kształtem.

Osiedle mieszkaniowe Ogrody Bielańskie

Autor: UBM
Źródło: UBM

Owego kalibru malowidła odnajdują się bardzo dobrze w reklamie, ponieważ siłą rzeczy mogą być bardzo dostrzegalne.
Takowe monumentalne malownictwo ścienne może zostać określane jako mural. Co poniektórzy ludzie mają w pamięci jeszcze z dziejów komunistycznych olbrzymie reklamy przedsiębiorstw Pewex czy PKO umieszczone na blokach mieszkalnych. Były to akurat murale. Wszakże reklama (reklama wielkoformatowa) produktu to nie wyłączny cel, dla którego wykonywane są murale. W zależności od idei twórcy, mural mógłby posiadać na zamyśle specjalne doznania widza czy reklamę pewnej akcji charytatywnej. Z drugiej jednak strony na jednym z bloków w mieście Heweliusza istnieje mural obrazujący papieża Jana Pawła II i postać Lecha Wałęsy. W Ostrowie Wielkopolskim zaś funkcjonuje śliczny mural () upamiętniający Powstanie Wielkopolskie. Warty wspomnienia jest także mieszczący się w mieście trykającego koziołka trójwymiarowy mural pt. „Opowieść śródecka z muzykiem na dachu i kotem w tle”.
Wspomniane murale mogą być wspaniałym dowodem na kampanię zewnętrzną OOH z ang. Out of home. Eksperci od marketingu posiadają wszakże również inne, w większym stopniu nieoficjalne procedury dotarcia do potencjalnego petenta. Jedną z nich jest kampania BTL Below the line, zatem tego typu, jaka skierowana jest do prawdziwego klienta. Obie strategie, OOH i BTL () posiadają na zamiarze naturalnie pozyskiwanie nowych zainteresowanych na reklamowane w nich produkty.

Dobrym dowodem tego typu kampanii jest jakaś forma marketingu bezpośredniego, czyli typowej akwizycji lub telemarketingu. Zarówno kampanie OOH i BTL mogą być skuteczne oraz stosowane przez reklamodawców.