Opakowania tekturowe – niezaprzeczalnie nader efektywna „broń” w walce o klienta

Egzystujemy w erze konsumpcjonizmu. XXI wiek znamionuje nadzwyczaj dynamiczny rozwój a także wielka konkurencja.

Przedsiębiorcy robią, co w ich mocy, aby zwrócić uwagę nowych klientów.
wizja - firma

Autor: Ministerio de Cultura de la Nación Argentina
Źródło: http://www.flickr.com
Powszechnie wiadomo, że kupujemy oczami. Decyzja o nabyciu określonego produktu przeważnie następuje – jak wskazują przeprowadzone badania – w przeciągu dwóch lub trzech sekund od momentu obejrzenia sklepowych półek. Sposób zapakowania artykułu staje się jednym z nadrzędnych „instrumentów” promocji marki i zwielokrotniania wyników biznesowych. W całym tym „procesie” bardzo ważną rolę odgrywa tektura falista. Czemu (BOCHEM – producent tektury)? To ona bowiem stanowi główny „budulec” opakowań. Wspomniany surowiec ma cały szereg różnorakich walorów: uniwersalność, praktyczność, lekkość, giętkość, wytrzymałość – wymieniać można bez końca. Poza tym, opakowania (producent opakowań) tekturowe są przyjazne dla środowiska (wysokiej jakości opakowania tekturowe). Podczas gdy, sztuczne tworzywa rozkładają się przez setki lat, papier jest materiałem w pełni biodegradowalnym, natomiast przechowywane w nim artykuły spożywcze dłużej zachowują swoją świeżość.

Warto zwrócić uwagę, iż tektura falista powstaje na skutek sprasowania kilku bądź kilkunastu warstw papierniczych połączonych ze sobą falą papierniczą. Ilość użytych warstw zależy od indywidualnych oczekiwań oraz zapotrzebowania.